fredag den 6. januar 2012

Klinikkens svar d. 06.01.2012 kl. 09:34:

** AMBULANTNOTAT ** 03 01 2012 kl. 15:44



Første ambulantbesøg: 02 01 2012 kl. 09:00
Seneste ambulantbesøg: 02 01 2012 kl. 09:00

Aktionsdiagnose:
A DT815 Fremmedlegeme utilsigtet efterladt i operationsfelt

Andre diagnoser og behandlinger:
DZ039 Obs. pga mistanke om sygdom el tilstand UNS


EPIKRISE:
Dikteret af:
Overlæge

Notattekst: Pt. ringer til undertegnede. Forespørger hvad den gjorte
CT-scanning har vist. Hun har ang. selv gennemgået scanningen.

Jeg forklarer hende, at scanningen bliver lavet mhp. at påvise om der
er fundet fremmedlegeme, hvor hun tidl. har haft et kammer
implementeret og det har den vist. Hun er noget fortørnet over, at der
af beskrivelsen ikke fremgår, at hendes ovarium er fjernet og at
livmoderen er meget stor.

Hun vil bestemt mene, at der må være en fistel fra det glemte
fremmedlegeme til milten der evt. kunne forklare hendes kroniske
infektion. (JEG SAGT NU INTET OM EN FISTEL men MENER den er skubbet efter jeg faldt)

Derudover påpeger hun, at ingen læger vil tage sig af de blodprøver
der er blevet ordineret. Direkte adspurgt kan jeg ikke få at vide,
hvem der har ordineret blodprøverne. (JEG TOG KOPIER AF alle prøver der har vlret taget da jeg mener der er noget sammenhæng pga. PTH, calcium, IgM M, jern osv.)

Hun giver på det bestemteste udtryk for, at hun har manglende tillid
til systemet.Jeg afslutter med at direkte adspørge hende om hun er interesseret i,
at jeg lægger et mere fyldestgørende udredningsprogram.

Det svarer hun ikke på, men afbryder forbindelsen.
Hun har en tid i næste uge i G2-amb.. Se om hun kommer.


Jeg ved ikke om det er egnet, at pt. udredes videre i et kirurgisk
amb.. Virker åbenbart til at være mange løse ender.

Jeg vil fastholde, at det fremmedlegeme der er tilbage efter gastric
bypass kunne fjernes i lokal bedøvelse, hvorved man vil undgå de
risici der vil være ved, at hun skulle i GA. Det har hun anført, at
hun tidl. har tålt meget dårligt.Hun har tidl. fuldstændig afvist, at få indgrebet gjort i lokal bedøvelse. (DENNE patient har ERFARET SMERTE i lægers hænder og tænker hvis den er efterladt indenfra skal den da ikek tages us udenfra ... lyder lidt stort??)


Din besked
Udskriv kvittering

Sendt: 06/01 2012 kl. 11.14

Til egen læge

Hi

Kirurgne ønskede ikke at se på min blodprøver. Jeg havde kopier med af alle blodprøver siden 2009. Det har været meget frustrerende.

Ordet fistel er nyt. Men jeg har feber 37.5 - 39 ofte derfor mistænker jeg infektion.

Det er også dem jeg fortalt dig om fra min tidligere læge, L2 og C am

Ingen kommentarer:

Send en kommentar